Intelligence Resource (IR)
Praktisk Intelligence (I)/Business Intelligence (BI)/
OmverdensOvervåking (OO)
Om
|
Om – Vår Prosess
Vår Prosess
Fase 1 Planleggings og Strategifasen1. Start, Planlegging, Organisering & Strategi 2. Situasjonsanalyse Fase 2 Design- og produksjonsfasen3. Konseptutvikling 4. Design og Spesifikasjon 5. Produksjon (web site utvikling) 6. Testing 7. Levering, implementering, aksept og lansering Fase 3 Promoverings- og målingsfasen8. Online og Offline Promotering & Måling Fase 4 Evaluerings, Support og Rådgivningsfasen9. Evaluering – Evalueringsskjema for kunde 10. Support og Rådgivningsfasen |
Om – Vår Prosess –
Promoterings- og målingsfasen
For å få til en suksessfull Web-Site som er kundeorientert har vi i Vig Consulting utviklet en prosjektert ledelsesprosess i 4 faser som innholder 10 trinn. Vig Consulting sin utviklingsmodell som er prosessorientert tillater forandringer som svar på endringer i omverdenen, eller revurdering av eksterne faktorer som kan ha store implikasjoner for firmaets Internett satsning og strategi. Vig Consulting har hyppige milepæler og oppfølginger i løpet av prosessen som gjør at kunden hele tiden har en oversikt over hvor vi i felleskap befinner oss i prosessen. Vig Consulting sine tjenester,bedriftskultur og prosessorientert metodikk er alle rettet mot å levere kvalitetsløsninger med effektiv utviklingstid og fleksibilitet.
Fase 3 |
Promoterings- og målingsfasen |
8 Online og offline Promotering & Måling |
Promotering på egen Web-Site
- Informasjon om nye produkter/tjenester
- Vektlegging på suksess og premieringer
- Aktiv kommunikasjon om intressante hendinger og nyheter
- salgspromotering
Promotering på andre Web-Siter
- Oppføring i søkemaskinene
- Målrettet bruk av banner reklame
- Bytting av linker med partnere
- Plasering som en sponsor og med e-mail service
- Partner programmer
Internet Community
- Presentering i nyhetsgrupper
- God plassering på rankingen
- Sponsor for community events
Promotering utenfor Internet
- Koordinering av reklame og PR kampanjer
- Internett adressen på alle produkter og publikasjoner
- Presentering i klassiske reklame media
- Promotering gjennom kundekontakt ved levering
Kvantitative og kvalitative målinger
En av de fine tingene med Internett er at det er mulig for bedriften å iakta kundenes bevegelser mer nøyaktig enn det er mulig i den virkelige verden. De er verktøy for å måle nær sagt hva som helst av brukerens bevegelse på Web-Siten. Hvis disse informasjonene blir brukt foruftig og målrettet kan resultatene bli effektivt brukt til å skape en god erfaring for kundene når de besøker Web-Siten slik at de vil komme igjen og igjen.
1to1 Scandinavia AS vil utvikle en klientorientert plan for bedriften for på best mulig måte å måle disse bevegelsene kvantitativt og kvalitativt.
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å vite mer om Intelligence Resource kan du bruke kontaktmulighetene nedenfor:
VIG CONSULTING
ORG.NR: 977 505 992
Jan Vig
Daglig leder
__________________
Kirkeveien 35, NO-1710, SARPSBORG
Mobile : +47 414 43 727
e-mail: ja-vig@online.no
Web: www.slowdown.no ,www.intelligence.no , www.risikoledelse.com
Copyright © 2000-2015 VIG CONSULTING
Legg igjen en kommentar