Fase 3 – Promoterings- og målingsfasen

 

Intelligence Resource (IR)

Praktisk Intelligence (I)/Business Intelligence (BI)/

OmverdensOvervåking (OO)

 

UFFICIO_02

 

Om

 

 

Om – Vår Prosess

 

 carvedstick_080312-404E

 Vår Prosess

Fase 1 Planleggings og Strategifasen

1. Start, Planlegging, Organisering & Strategi

2. Situasjonsanalyse 

Fase 2 Design- og produksjonsfasen

3. Konseptutvikling

4. Design og Spesifikasjon

5. Produksjon (web site utvikling)

6. Testing

7. Levering, implementering, aksept og lansering

Fase 3  Promoverings- og målingsfasen

8. Online og Offline Promotering & Måling

Fase 4 Evaluerings, Support og Rådgivningsfasen

9. Evaluering – Evalueringsskjema for kunde

10. Support og Rådgivningsfasen

 

Om – Vår Prosess –
Promoterings- og målingsfasen

For å få til en suksessfull Web-Site som er kundeorientert har vi i Vig Consulting utviklet en prosjektert ledelsesprosess i 4 faser som innholder 10 trinn. Vig Consulting sin utviklingsmodell som er prosessorientert tillater forandringer som svar på endringer i omverdenen, eller revurdering av eksterne faktorer som kan ha store implikasjoner for firmaets Internett satsning og strategi. Vig Consulting har hyppige milepæler og oppfølginger i løpet av prosessen som gjør at kunden hele tiden har en oversikt over hvor vi i felleskap befinner oss i prosessen. Vig Consulting sine tjenester,bedriftskultur og prosessorientert metodikk er alle rettet mot å levere kvalitetsløsninger med effektiv utviklingstid og fleksibilitet.

 

Fase 3

Promoterings- og målingsfasen

 

 

8 Online og offline Promotering & Måling   

 

Promotering på egen Web-Site

  • Informasjon om nye produkter/tjenester
  • Vektlegging på suksess og premieringer
  • Aktiv kommunikasjon om intressante hendinger og nyheter
  • salgspromotering

Promotering på andre Web-Siter

  • Oppføring i søkemaskinene
  • Målrettet bruk av banner reklame
  • Bytting av linker med partnere
  • Plasering som en sponsor og med e-mail service
  • Partner programmer

Internet Community

  • Presentering i nyhetsgrupper
  • God plassering på rankingen
  • Sponsor for community events

Promotering utenfor Internet

  • Koordinering av reklame og PR kampanjer
  • Internett adressen på alle produkter og publikasjoner
  • Presentering i klassiske reklame media
  • Promotering gjennom kundekontakt ved levering

Kvantitative og kvalitative målinger

En av de fine tingene med Internett er at det er mulig for bedriften å iakta kundenes bevegelser mer nøyaktig enn det er mulig i den virkelige verden. De er verktøy for å måle nær sagt hva som helst av brukerens bevegelse på Web-Siten. Hvis disse informasjonene blir brukt foruftig og målrettet kan resultatene bli effektivt brukt til å skape en god erfaring for kundene når de besøker Web-Siten slik at de vil komme igjen og igjen.
1to1 Scandinavia AS vil utvikle en klientorientert plan for bedriften for på best mulig måte å måle disse bevegelsene kvantitativt og kvalitativt.

 

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å vite mer om Intelligence Resource kan du bruke kontaktmulighetene nedenfor:

 

VIG CONSULTING
ORG.NR: 977 505 992

Jan Vig
Daglig leder

__________________
Kirkeveien 35, NO-1710, SARPSBORG
Mobile : +47 414 43 727
e-mail: ja-vig@online.no
Web: www.slowdown.no ,www.intelligence.no , www.risikoledelse.com

Copyright © 2000-2015 VIG CONSULTING

Del på bloggen

Bookmark and Share

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: