Intelligence Resource (IR)
Praktisk Intelligence (I)/Business Intelligence (BI)/
OmverdensOvervåking (OO)
Kunnskapskilden
Intelligence/Business Intelligence/ OmverdensOvervåkingE-BusinessInternet Marketing IntelligenceInternett MarketingWeb utviklingsprossenCD/Video utviklingsprossenTips& TriksLinker |
Kunnskapskilden – Internett Marketing
Internett Marketing
Kunnskapskilden – Internett Marketing –
Internett målsettinger
1A |
Mulige målsettinger for bedriften din for å ha en Web-site |
- Bli oppmerksom på bedriftens økning i omsetning, økning i antall kunder.
- Gjøre kundene bedre oppmerksom på tilbud for eldre/yngre.
- Forbedre distribusjonen av produktet eller tjenesten for bedriften via nye media.
- Gjøre nye erfaringer med nye media før konkurrentene.
- Redusere annonsekostnader.
- Lett få forandret priser(oppdatering).
- Ny måte å vise frem bedriftens kundeavis.
1B |
Mulige målsettinger for organisasjonen din for å ha en Web-site |
- Styrke markedsnavnet.
- Forbedre kundeservicen.
- Nå nye kundesegmenter
- Teste nye produkter og service.
- Selge (e-handel)
- Få tilbakemeldinger via Internett om hva kundene er fornøyd med, mindre fornøyd med.
- Forbedre daglige prosesser og effektivitet.
- Lage et intranett.
- Lage et ekstranett
- etc.
«The key challenge is to tailor
|
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å vite mer om Intelligence Resource kan du bruke kontaktmulighetene nedenfor:
VIG CONSULTING
ORG.NR: 977 505 992
Jan Vig
Daglig leder
__________________
Kirkeveien 35, NO-1710, SARPSBORG
Mobile : +47 414 43 727
e-mail: ja-vig@online.no
Web: www.slowdown.no ,www.intelligence.no , www.risikoledelse.com
Copyright © 2000-2015 VIG CONSULTING
Legg igjen en kommentar