• Kategorier

  • Arkiv

  • Mest populære innlegg og sider

Fase 4 – Evaluerings, Support og Rådgivningsfasen

 

Intelligence Resource (IR)

Praktisk Intelligence (I)/Business Intelligence (BI)/

OmverdensOvervåking (OO)

 

UFFICIO_02

Om

 

 

Om – Vår Prosess

 

 carvedstick_080312-404E

 Vår Prosess

Fase 1 Planleggings og Strategifasen

1. Start, Planlegging, Organisering & Strategi

2. Situasjonsanalyse 

Fase 2 Design- og produksjonsfasen

3. Konseptutvikling

4. Design og Spesifikasjon

5. Produksjon (web site utvikling)

6. Testing

7. Levering, implementering, aksept og lansering

Fase 3  Promoverings- og målingsfasen

8. Online og Offline Promotering & Måling

Fase 4 Evaluerings, Support og Rådgivningsfasen

9. Evaluering – Evalueringsskjema for kunde

10. Support og Rådgivningsfasen

 

OmVår Prosess
Evaluerings, Support og Rådgivningsfasen

 

For å få til en suksessfull Web-Site som er kundeorientert har vi i Vig Consulting utviklet en prosjektert ledelsesprosess i 4 faser som innholder 10 trinn. Vig Consulting sin utviklingsmodell som er prosessorientert tillater forandringer som svar på endringer i omverdenen, eller revurdering av eksterne faktorer som kan ha store implikasjoner for firmaets Internett satsning og strategi. Vig Consulting har hyppige milepæler og oppfølginger i løpet av prosessen som gjør at kunden hele tiden har en oversikt over hvor vi i felleskap befinner oss i prosessen. Vig Consulting sine tjenester,bedriftskultur og prosessorientert metodikk er alle rettet mot å levere kvalitetsløsninger med effektiv utviklingstid og fleksibilitet.

 

Fase 4

Evaluerings, Support og Rådgivningsfasen

 

Vig Consulting tar fullt ansvar for å kvalitetsikre vår levering i det vi evaluerer, retter opp feil og mangler, korrigerer og ivaretar service av våre løsninger. Vi kan også foreta en konkurrentanalyse og evaluere fortløpende hva som skjer.

 

9 Evaluering   

Her evaluerer vi i samarbeid med klienten hele prosessen fra start, via produksjon til overlevering , promovering og måling, samt den interne arbeidsprosessen og hva vi begge har lært av dette. Her bruker vi også et eksternt og et internt evalueringsskjema i forbedringsprosessen.

 

 

10 Support og Rådgivningsfasen   

Teknisk støtte gjennom flere kommunikasjonskanaler. Oppdatering av klient og bruker. Kundetilfredsanalyse og oppfølging.

Her tegner vi en support avtale med kunden og diskuterer og beslutter videre hva 1to1 Scandinavia AS kan gjøre for deg som kunde.
Her kan 1to1 Scandinavia AS tilby årsavtaler, CRM software, Overvåking av omverdenen (Business Intelligence), Evaluering av Web-Siter etc.

 

Ressurser

Flere og flere firmaer finner ut hvilke muligheter det ligger i å bruke Internett til, bla. å presentere firmaet, selge produkter/tjenester eller lete opp informasjon..

Vig Consulting har derfor satt sammen IntelligenceResource http://www.intelligence.no hvor du finner nyttige råd og vink om hvordan du strategisk kan benytte de muligheter som Internett og nye media gir.

 

 

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å vite mer om Intelligence Resource kan du bruke kontaktmulighetene nedenfor:

 

VIG CONSULTING
ORG.NR: 977 505 992

Jan Vig
Daglig leder

__________________
Kirkeveien 35, NO-1710, SARPSBORG
Mobile : +47 414 43 727
e-mail: ja-vig@online.no
Web: www.slowdown.no ,www.intelligence.no , www.risikoledelse.com

Copyright © 2000-2015 VIG CONSULTING

Del på bloggen

Bookmark and Share

Legg igjen en kommentar