Intelligence Resource (IR)
Praktisk Intelligence (I)/Business Intelligence (BI)/
OmverdensOvervåking (OO)
Kunnskapskilden
Intelligence/Business Intelligence/ OmverdensOvervåkingE-BusinessInternet Marketing IntelligenceInternett MarketingWeb utviklingsprossenCD/Video utviklingsprossenTips& TriksLinker |
Kunnskapskilden – Internett Marketing
Internett Marketing
Kunnskapskilden – Internett Marketing –
Strategisk Internet Marketing
En fornuftig og hensiktsmessig gjennomgåelse av om Internett er den rette kommunikasjonskanalen for bedriften i tillegg til andre marketing metoder kan dermed få stor strategisk betydning for bedriftens/organisasjonens fremtidige posisjon i markedet.Internett blir mer og mer ansett som et unikt medium for salg og markedsføring og er i permanent forandring.
Det har skapt nye måter å møte og informere kundene på og en ny måte å koordinere marketing miksen på.
1 |
Grunnleggende |
Internett kan assistere markedsførere i markedsundersøkelser, produktutvikling, distribusjon, promovering, salg, kundeservice og support.
World Wide Web er en del av Internett som blir mest brukt til markedsføringsaktiviteter.
Internett forandrer måten markedsføringen skjer på og har skapt nye muligheter for markedsførere inkludert personlige marketing budskap, «value added» marketing og relasjonmarketing.
Marketing på Internett er meget forskjellig fra tradisjonell marketing.
Internett er ikke passende for hver marketing aktivitet eller enhver organisasjon/bedrift.
«As the customer-led compeny envolves, the different
|
2 |
De første trinnene i Internettprosessen |
Bestemme hvor vidt Internett er et passende medium for bedriften.
Bestemme hvor vidt markedssegmenter / målgrupper kan nås via Internett og hva deres behov er.
Sette realistiske marketing mål for bedriften / organisasjonen på Internett.
Utarbeide en realistisk Internet marketing plan
Implementering av en Internet marketing plan.
«Partnerships online are the rule, not the exception»
|
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å vite mer om Intelligence Resource kan du bruke kontaktmulighetene nedenfor:
VIG CONSULTING
ORG.NR: 977 505 992
Jan Vig
Daglig leder
__________________
Kirkeveien 35, NO-1710, SARPSBORG
Mobile : +47 414 43 727
e-mail: ja-vig@online.no
Web: www.slowdown.no ,www.intelligence.no , www.risikoledelse.com
Copyright © 2000-2015 VIG CONSULTING
Legg igjen en kommentar