• Kategorier

  • Arkiv

  • Mest populære innlegg og sider

Strategisk Internett Marketing

Intelligence Resource (IR)

Praktisk Intelligence (I)/Business Intelligence (BI)/

OmverdensOvervåking (OO)

 DSCF1341_gb

Kunnskapskilden

 

Intelligence/Business Intelligence/ OmverdensOvervåking 

E-Business 

Internet Marketing Intelligence

Internett Marketing  

Web utviklingsprossen 

CD/Video utviklingsprossen 

Tips& Triks 

Linker

Kunnskapskilden – Internett Marketing

 

cohdra_100_5150

 

Internett Marketing

Internett nivåer 

Internett målsettinger

Strategisk Internett Marketing

1to1 Marketing(CRM)

Muligheter Internett Marketing

Trusler Internett Marketing

Strategi

Markedsovervåking

Strategisk Internett marketing plan

 

 

Kunnskapskilden – Internett Marketing –
Strategisk Internet Marketing

 

En fornuftig og hensiktsmessig gjennomgåelse av om Internett er den rette kommunikasjonskanalen for bedriften i tillegg til andre marketing metoder kan dermed få stor strategisk betydning for bedriftens/organisasjonens fremtidige posisjon i markedet.Internett blir mer og mer ansett som et unikt medium for salg og markedsføring og er i permanent forandring.
Det har skapt nye måter å møte og informere kundene på og en ny måte å koordinere marketing miksen på.

1

Grunnleggende

Internett kan assistere markedsførere i markedsundersøkelser, produktutvikling, distribusjon, promovering, salg, kundeservice og support.

World Wide Web er en del av Internett som blir mest brukt til markedsføringsaktiviteter.

Internett forandrer måten markedsføringen skjer på og har skapt nye muligheter for markedsførere inkludert personlige marketing budskap, «value added» marketing og relasjonmarketing.

Marketing på Internett er meget forskjellig fra tradisjonell marketing.

Internett er ikke passende for hver marketing aktivitet eller enhver organisasjon/bedrift.

 

«As the customer-led compeny envolves, the different
customers groups take the company in new directions»

David Siegel

 

2

De første trinnene i Internettprosessen

Bestemme hvor vidt Internett er et passende medium for bedriften.

Bestemme hvor vidt markedssegmenter / målgrupper kan nås via Internett og hva deres behov er.


Sette realistiske marketing mål for bedriften / organisasjonen på Internett.


Utarbeide en realistisk Internet marketing plan


Implementering av en Internet marketing plan.

 

«Partnerships online are the rule, not the exception»
David Siegel

 

 

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å vite mer om Intelligence Resource kan du bruke kontaktmulighetene nedenfor:

 

VIG CONSULTING
ORG.NR: 977 505 992

Jan Vig
Daglig leder

__________________
Kirkeveien 35, NO-1710, SARPSBORG
Mobile : +47 414 43 727
e-mail: ja-vig@online.no
Web: www.slowdown.no ,www.intelligence.no , www.risikoledelse.com

Copyright © 2000-2015 VIG CONSULTING

Del på bloggen

Bookmark and Share

Legg igjen en kommentar